Selasa, 26 April 2011

Organizing and supporting

Saturday Night Fest dan Minor Showcase# 1 telah berjaya kami anjurkan dengan jayanya. Begitu juga aktiviti tambahan kami membantu Shock and Awe 3 dari segi tenaga kerja bantuan telah menguatkan matlamat kami sebagai penganjur dan penyokong scene atau event-event di Tampin khususnya Seventh Heaven Studio yang merupakan tempat kami menyumbangkan tenaga. Secara kasarnya kami berjaya dengan pendirian kami untuk mengenepikan untung rugi bagi dana penganjuran bagi suatu aktiviti seperti gig untuk permulaan ini.

Walaupun rata-rata dari kami merupakan murid-murid sekolah namun, tiada apa yang menghalang komitmen kami setakat ini ditambah pula dengan bantuan daripada Freak Music serta Aliansi Penendang Awan yang banyak memberi tunjuk ajar dan nasihat.

Selepas ini, makin banyak dan berpusu-pusu projek baru yang kami terima atas bantuan senior-senior kami .
Antaranya ,Minor Showcase #2 yang mempersembahkan Dead daripada Australia, Alice(indonesia) Tour 2011 dan beberapa request daripada United Front. Pelbagai lagi projek yang bakal kami selesaikan dan semoga komuniti ini akan terus kental dan meluas ke semua tempat.

1 ulasan: