Khamis, 5 Mei 2011

Another Sweet Saturday Evening (mini showcase with friends)

.)Akhirnya,kami dapat menyambung hari-hari sabtu kami dengan lebih manis. Sebelum ini kami mengadakan event ala-ala jam session semasa ''Saturday Night Fest'' dan ia tampak berjaya .
Untuk kali ini,kami mengadakan sebuah lagi event pada hari sabtu setelah sebelum ini berlaku pada malam sabtu dan untuk pertama kalinya kami mengadakan event pada hari sabtu setelah sebelum ini bertumpu pada hari biasa sahaja.
Walaupun gig ini dirangka ''last minit'' namun kami berjaya juga atas bantuan Jeneral Myhem menjemput band-band antara yang menjadi kegilaan bagi anak-anak Tampin.

Antara band-band yang bakal mengisi masa-masa petang sabtu kami sambil meraikan Adek[vokalis Throw-ma] dan beberapa teman lain yang bakal menggundul rambut untuk PLKN serta beberapa teman lain yang akan berangkat belajar ialah:

QUANTIS,THROW-MA,VIRGINIA ON DUTY,THE GREAT LSDONE,TOWARD NOVEMBER,CHANNELING MAHATMA.

14mAy2o11/SABTU/3pm/RM10
SEVENTH HEAVEN STUDIO TAMPIN SQUARE TAMPIN NEGERI SEMBILAN.

SATURDAY NIGHT TO SATURDAY EVENING!!!

4 ulasan:

  1. Untuk kali ini,kami mengadakan sebuah lagi event pada hari "sabtu" setelah sebelum ini berlaku pada malam "sabtu" dan untuk pertama kalinya kami mengadakan event pada hari "sabtu" setelah sebelum ini bertumpu pada hari biasa sahaja.

    berapa banyak sabtu la.. berulang ulang ayat ni. hahaha

    BalasPadam
  2. hahahaha..sye ingat nk buat ''bertumpu pada hari selain sabtu sahAJA'' haha.

    BalasPadam
  3. kau update ni dalam penendang awan

    BalasPadam
  4. okay2..tp lambat sikit..sebab anak-anak buah saye ni nk mein game pulak..adeh..

    BalasPadam